Palautukset ja hyvitykset
Takaisinmaksu
Useimmissa tapauksissa, jos tuotteesi on epätodennäköisesti viallinen, voit lähettää sen meille takaisin takaisinmaksua tai vaihtoa varten 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Palautuslähetyksen kustannuksia ei hyvitetä.
Jotta voit olla oikeutettu palautukseen, tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin sen vastaanotit. Sen tulee myös olla alkuperäispakkauksessa.
Palautukset (soveltuvin osin)
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin ilmoittaaksemme sen saapumisesta. Ilmoitamme myös, onko palautuksesi hyväksytty vai hylätty. Jos se hyväksytään, palautuksesi käsitellään ja hyvitys tehdään automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavallesi muutaman päivän kuluessa.
Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset (soveltuvin osin)
Jos et ole vielä saanut hyvitystäsi, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.
Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi – voi kestää hetken ennen kuin palautus näkyy virallisesti.
Ota yhteyttä pankkiisi. Palautuksilla on usein käsittelyaika ennen niiden näkyvyyttä.
Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä silti ole saanut palautustasi, ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeemme kautta.
Vaihdot (soveltuvin osin)
Vaihdamme tuotteita vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneita. Jos sinun täytyy vaihtaa tuote samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia yhteydenottolomakkeemme kautta.
Toimitus
Annamme sinulle sähköpostitse ohjeet siitä, minne tuote tulee lähettää palautusta varten.
Olet vastuussa omista toimituskuluistasi, kun palautat tuotteen. Toimituskuluja ei hyvitetä. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksen määrästä.
Asuinpaikastasi riippuen palautetun tuotteen toimitusaika voi vaihdella.
Jos lähetät tuotteen, jonka arvo ylittää 75 euro, suosittelemme käyttämään lähetystä seurattavalla toimituspalvelulla tai ostamaan toimitusvakuutuksen. Emme voi taata, että vastaanotamme palautetun tuotteesi.